En trevlig lördag

Tog mig en välförtjänt sov morgon igår... Frös dock i princip hela natten trots att man somnade med raggsockorna på.. Men men, uppe vid 1 och käkade lite och kikade film innan jag åkte iväg på lite jobb... 

Åkte förbi mormor på vägen hem och hade turen att få med sig en räkmacka hem :) mmm godaste!
somnade en stund på soffan igen. Undra om man håller på och blir sjuk elr är allmänt trött på livet ändå haha.



Pallrade mig upp sen och in i duschen och gjorde mig i ordning för lite festligheter med bestie :)
En rätt chill kväll med en sväng på kingen. Va dock mer sugen på mat hela kvällen så vi tröttnade vid 1 och drog och käkade ist haha.






Vaknade idag vid 8 rätt pigg ich tänkte först om man skulle gå upp men fann inte riktigt nån anledning till de så tvingade mig själv och somna om... Det är väll de söndagar är till för?

Kommentera här: