En bra start på helgen!

Igår var de fredag... Hade en bra dag på jobbet som slutade med ett fyspass med bästa personalen! Nog kan man säga att de känns i kroppen såhär dagen efter men kunde nog inte startat helgen på ett bättre sätt.


Efter det så skyndade jag hem och duscha och göra mig iordning för att först äta middag hos farmor och sedan iväg på bio med natha och kolla "rn underbar jävla jul", bästa filmen jag sätt på länge, hur rolig som helst verkligen!!

Och ännu bättre blev de när jag kom hem och bästa äntligen hade kommit och väntade hemma! Som jag längtat till denna fredag! 
Kikade lite film och myste. Tog en efterlängtad sov morgon och sedan blev man bjuden på lite pannkaksbrunch innan vi åkte iväg till Borlänge för en sväng på Ikea och införskaffa nyårsklänning! 
En lyckad dag! 


Sitter nu i bilen påväg hem och ska käka lite och sen kanske till torp i kväll. Kan nog bli skoj, får se hur kvällen slutar... 

Kommentera här: