den ena långa inlägget efter det andra

 
Efter Rhodos så var man tillbaka till verkligheten. 
Man va tillbaka till jobbet och började komma in i alla rutiner igen, även om man saknade värmen och sällskapet oerhört mycket. 
Full fart var det med inflyttning i lägenhet och försöka kommer till rätta med allt. Sakta men säkert så tar det sig, är dock en hel del var och göra innan jag är helt nöjd men trivs gör jag, hur bra som helst. 
 
För några helger sedan så var det oktorber fest på torp, såklart vi skulle ta oss dit och bästa sällskapet fick vi med oss. Danne, Andreas och Victor kom upp och va här fredag till söndag. Blev en riktigt lyckad helg och mycket hann vi ändå med trots att det inte var så länge! :) 
spontant nog så tog jag och Natha bilen och drog ner till Halmstad.. Roadtrips när dom är som bäst haha. 
Blev också en lyckad helg med massa nya ansikten att lära känna! Riktigt roligt om ni frågar mig :) 
 
 
 
 
  
 
 
Sen har tiden bara gått och man har jobbat på fram till förra veckan då man fick lite ledigt med höstlov. Satte mig på tåget i tisdags ner till Halmstad och fick inte direkt den bästa starten på resan. 
Ett samtal från pappa att vi va tvungan att ta bort våran underbara lilla Ludde. Herregud vad jobbigt det var. 
Min underbara älskade lilla krabat. Som jag saknar han!! det är fortfarande när man kommer hem till pappa att man går och letar efter Ludde och sitter man och kollar på tv hör man hans tassande i huset. Det är verkligen helt sjukt tomt!
 
 
Tur man möttes av glada ansikten som kunde pigga uppen en aning när man kom ner till Halmstad. Hur mysigt som helst! Fick med mig Danne, Linus och Alex hem från Halmstad för att spendera lördagen på halloween fest på torp. Men först blev det ett stopp i Borås för att träffa en oerhört saknad Ida, tråkigt att inte Emely kunde följa med, och Milos. 
Blev en utgång och en hotell natt med mina kära haha. Vilka muppar ibland, länge sen man skrattade så mycket.. och inte kunde man sluta.
 
Dagen efter kom vi iväg i tid och tog ett stopp i västerås innan vi fortsatte hem.
Väl hemma sen packade vi bara upp och åkte och hämtade Natha och åkte ut på spökjakt, det var ju ändå halloween helg. Resulterade i att vi såg något, men vi vet inte riktigt vad. I alla fall så åkte vi hem igen och åt pizza och kollade skräckfilm innan vi gick och la oss. 
 
På lördagen sen så blev det en fika på stan och se lite av marknaden innan vi åkte hem och gjorde oss i ordning för kvällen. Efter några timmars pyssel så åkte vi först hem till Carro för att sedan ta en prommenad till torp. Resultat blev en väldigt lyckad helg och att sova till 5 på söndagen.
På söndagen, det lilla som var kvar, åt vi mat och sedan blev det en sväng till stallet för att pussa lite på Fjalar. Duktiga häst som skötte sig prima när påde Linus och Danne hoppade upp.
 
 
  
 
 
 
 
På måndagen sen så åkte dom tillbaka till Halmstad och det är helt sjukt vad lägenheten ekar tomt när man sen blir själv...
Sen dess har jag bara jobbat, försökt vart till stallet och bara tagit det lugt i princip...
och idag är det fredag... som jag längtat!!!
 

Kommentera här: