Världens bästa häst!

Gårdagen bestod av jobb gånger 2. Åkte förbi stallet och va inte hemma förrän 6 tiden...
Gjorde lite mat och sen gjorde jag mig i ordning för att gå och träffa Natha för en ut gång. 
Blev en rätt trevlig kväll med pizza som avslut innan de blev en dejt med sängen.

I morse vakande jag vid 10 och startade dagen med lite film och gjorde ordning frukost och åt i sängen. Haha är man forever alone så får man ordna frukost på sängen åt sig själv haha.
Sen tog jag mig en vända till stallet för att träffa världen bästa mest underbara häst. Trots att vi inte alltid kommer överens så va den här dagen alldeles speciell . Så jävla bra han gick idag!!! Undra om tandraspningne gjorde ett litet underverk ändå :)
Gladast när man åkte hem därifrån! Får ett leende på läpparna bara jag tänker på de :')

Spenderade resten av dagen i soffan och tittade film och sen mello mys med Thai mat.
Nu tittar jag på bones och kmr nog se något avsnitt till innan de blir sängen. 

Sitter och hoppas att de blir så varmt och fint väder som dom har lovat, då blir de en heldag i stallet! :)






Kommentera här: